Fars dag ♥

Hej!

Idag så har jag gjort ett kort till min lilla far & sedan åkt och hälsa på han!
Tog inte kort på kortet eller när vi var där så blir nog inga bilder där ifrån ;)
Men jag hade jätte mysigt hemma hos pappa, sen var mina syskon där också. Så det var
jätte mysigt, med lite fika och cheese cake smarrigt!
Nu ska jag snart krypa till sängs och sova, men det är nog inte så lätt eftersom vi har tusen vanliga flugor!
Och så klart sätter dom sig på en när man ska sova... jätte kul *host*
Ha det gött! ♥



Älskar dig pappa!♥




Kommentarer
Postat av: Nathalie

god morgon:)

på söndag nästa vecka är det 1:a advent! har du börjat känna av julen än?:D

2011-11-14 @ 07:01:03
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback