Luss!

Hej! igår så sov ja oss joa alltså tills idag :) och ja vaknade med att hennes mamma kom fram till mig och sa att hon och mathilda hade luss sen kollade dom mig och joa, och så klart... hade vi också de -.-
Så för första gången i mitt liv hade ja luss, måste erkänna att det bästa med att ha luss är att man blir kammad varje dag. (a) för att nu ska vi kamma håret varje dag, i tie dagar sen så ska vi shampo nera håret igen och ta bort äggen, usch det ser inte alls mysigt ut och sen kliar det som sjutton! men efter det så ska man kamma håret med en kam i två veckor till :M så det blir bra veckor fram över :P
Och idag så har jag varit med Joa för det är inte så många som vill vara med en när man har luss ;) så joa och ja har gjort en dans och nu ska hon sova över här in my place :P
Ha det gött! ♥

ps: Rösta på min klänning som ser så sommrig ut ^^


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback