skolaaa

Nu har skolan startat igen! kanske inte det roligaste som finns men det behövs!
Idag har vi inte gjort så mycket i skolan ändå gick vi 8.15 - ca 13.30. Fick iaf mitt skåp, vart ganska nöjd! hoppas bara elin får byta till brevid mig! Sen har vissa lärare slutat och jag har bytt klass går nu i 8:4. Vår skola är ganska efter vet inte ännu alla lärare jag ska ha!
Fast nu sitter jag här vi datan och bara tar det lugnt. Borde egentligen dammsuga men vet inte om jag orkar. kanske gör det senare ikväll eftersom jag vet inte vad tv:n erbjuder?

har lite smått tråkigt just nu! imorn får jag ta och aktivera mig efter skolan, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback