Himla bra låt!

Gud vad jag älskar den hära låten med Justin! ♥


           

Idag har jag varit in till stan med Emelie och hennes mamma. Riktigt roligt, ja och emelie spelade även in en litet program
när emelie spelade på ett mini piano och ja sjung till och va programledaren på en liten plast mikrofån. På toyserus ( stavning? ) väldigt duktiga var vi :M eller?
Sen när ja kom hem så har jag bara pluggat till engelska provet ja ska ha imorgon. Kan halva glosorna iallafall ;P bättre en ingenting haha

ps: På lördag ska jag komfemera mig jag kommer börja skratta i kyrkan och göra bort mig... så skicka gära en spark i baken till mig så får vi hålla tummarna att de går bra!

ha de gött! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback