Darling, darling

Tjena tjena :)
Idag har de varit en helt okej dag kankse bättre en okej ;) Först hadde vi matte, där ja gjorde ett omprov som jag fick G på :) Sen hade vi engelska där vi kolla film & efter de skulle vi ha sv/so men hon var inte i skolan så vi fick ha två timmars hålltimme kul -.- . Men ja & mina kompisar protosderade så vi gjorde en fin remix till musiken så vi skulle slippa den sen, det var väldigt fin remix faktiskt (a) men nej vi fick inte sluta men vi fick sluta femtio minuter tidigare iallafall ^^ 

Sen var ja med joa ett tag och åkte & handla sen så åkte ja & min mamma till min syrras lägenhet & fixa lite. Sen  raka vägen till affären :p Så nu sitter ja & äter på en ölkorv inte dåligt! haha

Men ett minus för den här dagen har varit att jag har haft ont i huve till & från... inte kul

Ha det gött ♥





ps: har haft "stand by me" på huve hela dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback