Tjena, tjena

Hejsan :)
Idag har det oxå varit ett ganska tråk väder, bättre en i går iallafall. Ja nu är det äntligen sommarlov! och jag fick G i tyskan :D fick inget IG i någor ämne är hel nöjd. I går så var jag med emelie på för middan sen åkte jag hem till min syster och hade det mysigt. Vi kollade på tre filmer, Sammy's äventyr, Yogi (minns inte vad den heter) och sen trassel. Tyckte om alla tre filmerna.
Och idag har jag hjälpt mamma, med lite allt möjligt :P
Ha det gött! ♥

ps: Nu har Joa åkt till turkiet, och ska bli brun... fusk :P Men iallfall hoppas hon och hennes familj har det riktigt
roligt där!
Snälla, rara, söt Anna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback