Morn!

God morgon!
Idag är jag uppe med tuppen:D eller ja mamma kom in och väckte mig, så är fortfarande helt slut i mina ögon men men. I går så slingade jag mitt hår de blev bra tyckte jag, har inte tagit något foto, så de kommer vell sen. Men iallfall när vi hade smetat i hopp all färg och lixom snurrat runt den som en bulle på håret så gick ja och satt mig vid datorn för att vänta 35 min. Men typ efter 10 min så började svida och gjorde jätte ont där knoppen satt så jag sa det till min syster och hon skulle flytta på knoppen . Men då var den koko het alltså som att håret hållde på att kokoa så vi duschade av håret direkt, därför trodde vi att de skulle bli skit fullt men, ja det blev vell bra iallfall.

Nu kännde jag att de blev ett väldigt långt inlägg haha

ps: I går vann Simon i bigbrother, ett grattis till han. Jag ville att Martin skulle vinna, men han kom ju tre blev lite chokad faktiskt.

Ha det gött ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback