Fiske tävling

hej hej, de var ett tag sen jag skrev men iallfall så har jag haft fiske den här veckan. Vi har gjort vobbler och sen fiskat i går. Idag så ska vi ha en härlig fiske tväling ;) Jag kommer vinna lungt, för jag har ett litet knep...
Sen blir de cabaret på fedag och en härlig helg! :D
Fick ingen fisk i går men råkade säga till emelie att jag hade fått en stor jäda... ops! :P
Ha det gött! ♥

ps: Min älskade mobil är även borta har inte haft den sen i söndags :'(
Så om ni ser den är den rosa, och ja vill järna ha till bax den!
Hoppas på en sån hära igen ;D

Puss o kram
Anna

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 23:57:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback