JAA! eller?

Tjena!

Haha har bara lagt upp massa från jul kalendern som min kära bruder Pontus skriver ;)
Men idag har jag gått runt i skolan och väntat på ett resultat om jag skulle få åka till London och träffa ett pojkband
jag gillar...
Så jag har tjatat om det hela dagen och mått dåligt och när jag kom hem så truck jag på länken efter jag hade samlat mycket mod!
Först tryckte jag på dom 50 st som har vunnit en affisch och där stod inte mitt namn med... sen kollade jag dom
10 st som skulle få ett samtal och där stod inte mitt namn med heller
men sist och inte minst, kollad jag om jag vann på dom 3 st som fick åka till London och träffa dom och där stod...
inte MITT namn heller!
Det var min lilla berättelse om min stora besvikelse jävla skit också!
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback