jaaaaa. fast näää

sitter här med mina finska kusiner som skriker lite mycke ibland -.-
men iaf så ska jag åka till daddy i dag och få träffa stella som jag inte sätt på fyra
veckor, har saknat henne sååååååå....
och så har ja ju vart runt lite i världen också så nu kommer lite bilder :)
mina pengar innan vi åkte (A)
på båten till Tyskland! :) jag och mammy
fick ett ballong hjärta av en man på båten (A)
några av dinkos släktingar i Tyskland och jag (A)
snövits slått.
party bussen som plockar upp folk som vill parta :)
på ett beach party mitt i byn..
det fanns även en man som sprutade äld.
i bilen.
glass:)
jag o mammy
när man åkte in i bosnien va det bara sönder bombade hus :(
vart lite bränd i ansikte :O
aja de va några bilder:M

Kommentarer
Postat av: Melmi'

Hej ! Gillar du att läsa novellbloggar ? Läs gärna då www.biebsordie.blogg.se, hon behöver hjälp att sprida bloggen, för hon har förlorat lite läsare på sistone . Och jag skulle dööö om hon la ner den !!! Och nu är hon BARApå del 6, så gå och läs . Den är Jäääääätte bgra !

2011-08-11 @ 21:51:43
Postat av: Fella&Cindra

Hallå

Nu har vi börjat på en helt ny novell, säg gärna vad du tycker! Och varför inte läsa vår förra novell medan du väntar på nya chapters? Kram!

2011-08-13 @ 18:18:37
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback