"suck"

Tjenna tjenna :D

Sitter och pluggar till svenska provet jag ska ha, ja jag pluggar till tyskan i morn också då ;)
och matteläxan vi ska till i morgon... oh lite till No provet på fredag. Hör ni hur mycket saker vi har eller -.-

Nej jag spriker snart  XD

Men aja. Idag efter skolan jag jag och Emelie till håkans döttar, ett väldigt mysigt ställe :)
Sen gick vi in på coop och jag köpte en bubbelchocklad^^ hihi

Aa sen åkte vi hem då. Och nu sitter jag och pluggar. Ska kanske till min syster snart också och hälsa på :)

Men ni får ha dett gött♥

Hej då♥♥

ps: Har ENGELSKA också :(



Blir väldigt irriterad på dom som säger att dom har så mycket imot  Jasmine Lavegas också.. Hon kan väl också få ha kännslor för Justin som alla andra. Seriöst -.-

Kommentarer
Postat av: :)

Lavegas? HAHA? hon heter villegas :$

men jag tkr som du, alla får gilla justin!

2010-11-23 @ 20:08:59
Postat av: Anna

Hehe är inte så bra på namn :P



Men du tycker helt rätt :D

2010-11-24 @ 15:51:41
URL: http://bajjsungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback