Min otursdag ;(

Ja det är min otursdag idag... det börja mä att jag tappa gaffeln i matsalen o när jag plocka upp den så tappa jag potatisen :( sen skulle jag hämta en macka o då gick jag in i en killes mage.. sen när vi satt å åt så tappa jag gaffeln på golvet  ( en annan gaffel ) sen tror jag inte så mke mer hände (vid maten alltså)
Sen hade vi Matte, och jag hade mobilen i min ficka.. sen typ ramla den o locket föll av, så gick jag o plocka upp den. Sen fråga min lärare : - Funkar mobilen? O DÅ KOLLA ALLA! Jag ba: - Mmmm
Sen skulle jag sätta mej, o då tittar jag fram (SKITRÖD I ANSIKTET) , å då kollar jag runt i klassrummet ALLA GLODDE,
sen ´hade vi håltimme o då krockar jag o elin och sen på NO:n var min stol borta så jag fick gå å hämta en (okej, elin hämta) :D!
Sen hände massa mer men det vill jag inte berätta, hihi ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback