Dagen idag :D (det har snöat)

Jag är JÄTTEGLAD !
för det har SNÖAT idag, kramsnö desutom ;)
Jag trodde det skulle bli SKITKALLT O ATT JAG SKULLE FRYSA HÄCKEN AV MEJ PÅ UTOMHUSPEDAGOGIKEN!... men det gjorde jag inte :) men jag var dock lite busig(lr ganska mke busig)
på utomhuspedagogiken skulle vi smälta is till 100 grader (vatten) o för att hålla tempen på vattenet skulle vi ha en "termometer" av plast.... trodde jag ;/ xd
Såhär vare: Julia tappa den(termometern) på marken så den blev smutsig och jag plocka upp den o sa: MEN JULIA! o sen slår jag den mot en parkbänk så den går sönder(det va inte plast det va glas ;/) o jag ba tänkte "shiiet nu kmr jag få skäll :O" men det fick jag inte för min lärare bara kom o skratta åt mej jag ba vafan xD
 
Ungefär såhär såg glastermometern ut, men sen va Julia lite busig oxxå, vi skulle bara ha etanol i vårat bränsle o hon råka ta för lite så när lärarn titta bort hällde hon i lite mer fast metanol. HAHAHA det va svinkul o läraren märkte ingenting xP fast våran is smälte snabbast bara därför. och julia frågade efter åt :
- Om man skule blanda etanol o metanol skulle det gå fortare då? Han ba: - Nej
Man ba tänkte VARFÖR GJORDE DET DE DÅ XD!

Förlåt för för mke text ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback