dagens julklappar:D

idag så fick jag dom här jul klapparna, och nu undrar ni säkert ''vadå i dag, ska hon få mer''
men jag ska faktiskt fira jul i morgon och i över morgon också:)
men nu kommer några bilder:M
den här jätte fina burken med mig och justin bieber som pussas(A)
som jag fick av Nina (syster)
sen låg den jätte fina örhängen i också men blev ingen bra bild.
peas halsband och örhängen av Dorjan, silver örhängen av mamma
och massa nagel saker av mamma:)
dom här tre armbanden. fick dom två första av mamma och den sista av Matea:)
två jätte söta ringar, den silvriga av mamma och den blommiga av mormor:)
och den här väskan jag verkligen önskat mig, den är så himla söööt!
tack mamma!

hoppas alla haft en riktigt GOD JUL!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:)
klicka så kommer vi i håg dej:)

Din E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress:)

Komentera här sötnos:

Trackback